DRIVKRAFT

Vad är drivkraft?

Ibland räcker drivkrafterna inte till. Då kan man använda våra resurser för att tillföra eller öka kraften inne i organisationen. Vi vill ses som en del i vår uppdragsgivares organisation och blir då er externa säljare.

Nykundsbearbetning, vad innebär detta?

Med nykundsbearbetning är fokus att skapa nya kontakter genom att på olika sätt öppna dörrarna och väcka intresset för ditt bolag att lyssna in vad just ditt bolag kan erbjuda och hur ni är unika. Det finns många olika typer som kallas nya kunder, de som är tvillingar till redan befintliga kunder, nya branscher, nya marknader, alla dessa är nya kunder. Att göra nykundsbearbetning kan vara avgörande för framgången då det alltid finns någon befintlig kund som av någon anledning väljer att sluta handla och för att man aldrig ska hamna efter är det avgörande att göra kontinuerlig nykundsbearbetning för att snabbare fylla på och hålla tempo. Nykundsbearbetning är tidskrävande och kan kännas tungt för vissa, för att just göra ditt/deras jobb till världens bästa så lyssna in vad vi kan bidra med som en extern säljare.

Exempel på aktiviteter

  • LEADSGENERATOR
  • PROSPEKTERING
  • MÖTESBOKNING
  • KUNDUPPFÖLJNING
  • MÄSSUPPFÖLJNING
  • MARKNADSBEARBETNING
  • SÄLJATTACKER EMOT UTVALDA SEGMENT/PRODUKTER
  • INBJUDNINGAR TILL EVENT/MÄSSOR
  • CANVAS BESÖK
  • UTESÄLJARE
  • BRANDSLÄCKNING
  • SÄLJLEDNING
  • EXPORT BEARBETNING
  • RINGSTUGA