14
januari
09:00 — 16:00
gummifabriken Värnamo
Magasinsgatan 1

Värnamo, Sverige
Laddar Evenemang

Hantera kunder proffsigt och lönsamt

En utbildning för att maximera försäljningen inom kundtjänst och orderhantering

Omfattning: Utbildningen omfattar 2 dagar. Deltagare: 16 personer/utbildning Plats för genomförande: Varberg, Värnamo, Jönköping och/eller Göteborg. Vid önskemål kan utbildningen genomföras företagsförlagd. Datum för andra dagen är 28:e januari.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till dig som arbetar med kund- service. Du arbetar kanske idag som innesäljare, kundtjänst, orderhanterare, leveransbevakare och dylikt.

Mål med utbildningen

Som företag är vi alla beroende av våra kunder. Tar vi inte hand om dem på rätt sätt riskerar vi att förlora dem till en konkurrent. Men vad är då rätt sätt? Har kunden alltid rätt? Hur skall vi kommunicera för att sälja mer? Under denna utbildning lär du dig att använda rätt teknik för att skapa en lättare, roligare och betydligt mer lönsam arbetsdag. En kundservice i världsklass!

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande.

Utbildningsinnehåll

Rollen som servicegivare och bemötare.
Du lär dig utveckla och identifiera ditt personliga sätt att sälja och serva via telefon och mail.
Klagomålshantering – världens bästa säljsamtal.
Så vinner du kunden via telefon – tekniken som gör dig ihågkommen hos kund.
Maximera försäljningen i kundmötet via telefon.
Aktivt lyssnande, hör du rätt?
Ord, röst och kroppsspråk, vilka signaler skickar du?

För anmälan till denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

Detaljer

Datum:
14 januari, 2019
Tid:
09:00 - 16:00
Evenemang Kategorier:
,

Fler event & utbildningar